Gezondheid gevaccineerde kinderen versus ongevaccineerde kinderen – wereldwijd

door | 30 mei 2019 | HIGHWIRE, Ongevaccineerde kinderen

In The Highwire van deze week interviewt Del Bigtree dokter Rashid Buttar. Deze arts heeft een website opgezet waarop hij data verzamelt over de gezondheid van gevaccineerde versus ongevaccineerde kinderen. Hij wil graag dat zoveel mogelijk mensen uit de hele wereld de vragenlijst invullen. Dat kan gewoon online en gaat heel gemakkelijk. Uw informatie wordt toegevoegd aan de gegevens die worden verzameld en als u klaar bent met de vragenlijst kunt u de resultaten onmiddellijk op een wereldwijde schaal bekijken, of gewoon voor uw land als dat is wat u wilt bekijken. U kunt de gegevens filteren op specifieke criteria en de resultaten in realtime bekijken.

Doe mee, doe mee, doe mee!!!

Klik hier om naar de website te gaan.

En de betreffende aflevering van HighWire kunt u hier bekijken. Hij is niet in het Nederlands ondertiteld, maar zo belangrijk dat we hem toch onder de aandacht willen brengen.