Politiek & Beleid

Wie heeft de macht?

Kunnen ouders de gezondheid van hun kinderen toevertrouwen aan politici?

Zijn politici beter geïnformeerd over vaccins dan ouders?

NIEMAND is goed geïnformeerd over vaccins, TENZIJ men bereid is om algemeen geaccepteerde ‘waarheden’ over vaccins in twijfel te trekken en op zoek te gaan naar informatie.

Wat is het verschil tussen politici en ouders?

Zij hebben verschillende belangen. De eerste prioriteit voor politici is dat het goed gaat met het land (lees: dat het goed gaat met de economie). De eerste prioriteit voor de ouders is dat het goed gaat met hun kind (lees: dat hun kind gezond en gelukkig is).

Zij hebben verschillende machtsposities. Politici bepalen hoe het geld (bijeengebracht door het volk) uitgegeven wordt. De ervaring leert dat economische belangen vóór gaan op gezondheid en milieu. Gezondheid levert geen inkomsten op, en het milieu kan niet protesteren. Winsten laten zien dat het ‘goed’ gaat.

Wat kost het Rijksvaccinatieprogramma, en wie betaalt deze kosten?

Er wordt ons verteld dat het RVP ‘gratis’ is. Dit is niet waar. Het gaat naar alle waarschijnlijkheid niet om miljoenen, maar miljarden euro’s die de bevolking jaar in, jaar uit besteedt aan het Rijksvaccinatieprogramma en de gevolgen ervan.

Meer info op de pagina Geld

Waarom is er geen financiële transparantie?

De belastingbetaler betaalt het RVP. Als mensen goed over de financiële aspecten voorgelicht zou worden, zouden mensen gaan nadenken. De status quo zou erdoor in gevaar kunnen komen.

Omdat het ‘gratis’ is kan de overheid bepalen dat we ons geld aan vaccins uitgeven in plaats van andere manieren om infectieziektes goed te begeleiden en/ of te voorkomen.

Waar geld wordt uitgegeven, wordt geld verdiend. De farmaceutische industrie heeft veel geld/ macht/ invloed op het beleid.

Waarom is er geen transparantie betreffende veiligheidsstudies?

Er wordt gezegd dat het bewezen is dat vaccineren veilig is, maar dit bewijs kan wereldwijd tot op heden niet door overheidsinstanties overlegd worden.

Er wordt gezegd dat het Rijksvaccinatieprogramma gebaseerd is op vertrouwen. Dit is misschien de gemakkelijkste weg, maar niet de veiligste.

Waarom is er geen transparantie betreffende cijfers?

Om een bewuste keuze te kunnen maken hebben ouders informatie nodig. Men moet op basis van data (cijfers) kunnen inschatten:

1. hoe groot de kans is om – in de 21ste eeuw (met schoon drinkwater en toegang tot gezonde voeding) te sterven of blijvende schade op te lopen aan een infectieziekte
  2. hoe groot het risico is om te overlijden of (blijvende) schade op te lopen als gevolg van vaccins

Verschillende overheidsinstanties houden data bij: sterftecijfers, ziektecijfers, het aantal complicaties, het aantal meldingen van bijwerkingen, het voorkomen van infectieziektes bij gevaccineerde kinderen, het voorkomen van infectieziektes bij ongevaccineerde kinderen, de toename van chronische aandoeningen etc. etc.

Eén druk op de knop en die informatie is bekend. Voor beleidsmakers! Voor ouders is dit allemaal grijs gebied – we worden onwetend gehouden.

Waarom worden we onwetend gehouden?

Dat ‘vaccineren een keuze is’ klinkt goed, maar in de praktijk komt het erop neer dat het onmogelijk is om een keuze te maken als je geen informatie hebt. Zonder transparantie zijn we afhankelijk van degenen die de informatie hebben.

Kennis is macht. Zolang je kennis voor jezelf houdt, kun je macht over anderen uitoefenen.

‘Wij vaccineren niet! – Wir impfen nicht!’

Klik op ‘Watch this video on Youtube’ op de viewfinder als u de onderstaande docu niet direct op uw scherm te zien krijgt.