Mondiaal vaccinatiebeleid

Op dit moment wordt het Global (wereldwijde) Vaccine Action Plan – een politieke agenda – uitgerold over de wereldbevolking. Voor de burger is er geen transparantie over de inhoud van dit plan.

Het Rijksvaccinatieprogramma is niet gebaseerd een nationale noodzaak, onderbouwd met transparante, volledige, nationale ziekte-, en sterftecijfers, en transparante wetenschappelijke onderbouwing. maar gebaseerd op “vertrouwen”. Het streven lijkt een gelijkgetrokken, wereldwijd vaccinatiebeleid te zijn.

GVAP = EVAP = NL?

Wat is het Global Vaccine Action Plan (GVAP)? Wat is het European Vaccine Action Plan(EVAP)? Waarom worden we er niet over geïnformeerd?

Ga naar: pagina GVAP = EVAP = NL

Time-line EVAP in Nederland

Op dit moment wordt het EVAP – een politieke agenda – uitgerold over de Europese bevolking. Deze pagina is het vervolg op de pagina GVAP=EVAP=NL.

Ga naar: pagina Time-line
“Het probleem van een wereldwijd vaccinatiebeleid is dat landen waar extreme armoede heerst, en de sterfte aan infectieziektes dus hoger is, de norm worden voor een noodzaak die in Nederland niet aanwezig is.”
Door Frankema

Initiatiefneemster stichtingvaccinvrij.nl