Transparantie

Wat mogen we NIET weten?

De voorlichting is niet transparant

Het consultatiebureau en de media zijn ‘pro-vaccins’. De voorlichting ondersteunt het vaccinatiebeleid. Transparantie betekent dat de informatie die we krijgen controleerbaar is. De meeste uitspraken worden telkens herhaald, maar de verwijzing naar de wetenschappelijke bron of de cijfers waarop die uitspraak is gebaseerd ontbreken.

Het is onmogelijk voor de burger om te kunnen controleren of informatie juist is, als we niet beschikken over de bronnen waarop de informatie is gebaseerd.

Door wie worden onze voorlichters geïnformeerd?

De voorlichting is niet compleet

We worden niet geïnformeerd over wat er ingespoten wordt, niet over het herkennen van bijwerkingen, niet over het ontbrekende wetenschappelijk bewijs, niet over juridische-, financiële-, en politieke aspecten van het Rijksvaccinatieprogramma etc.

Het is onmogelijk voor de burger om zelfstandig te kunnen nadenken, als we niet beschikken overalle informatie die we hiervoor nodig hebben.

Dat is één van de redenen waarom de burger gaat zoeken naar informatie op het internet, buiten de reguliere kanalen om.

Op deze website staat zeer veel informatie. Denk mee, denk na. Vooral over het volgende:

Is vaccineren veilig? Hebben we vaccins nodig? Klopt de voorlichting die we krijgen?

Juridische-, wetenschappelijke-, en financiële aspecten

Rechten

Een ontvanger van zorg heeft rechten. We hebben recht op informatie over voor,- én nadelen van een medische handeling, recht op een keuze, recht op het indienen van een klacht of WOB-verzoek.

Wetenschap

Ouders moeten geloven dat vaccineren veilig is omdat autoriteiten zeggen dat ‘het veilig is’, en dat ‘het maar hele kleine hoeveelheden zijn’, en dat ‘het heel goed is onderzocht’, en zelfs dat ‘het bewezen is’… Klopt dat eigenlijk wel?

Geld

Er wordt ons verteld dat het vaccineren ‘gratis’ is. Dit is niet waar. Wat kost het en door wie worden deze kosten betaald? Hoe groot zijn de winsten op vaccins en medicijnen om bijwerkingen van vaccins onder controle te houden?

Zomaar wat vragen…

• Waarom is het wetenschappelijk bewijs dat vaccineren veilig is niet transparant? Wie heeft het gezien? Wie heeft het gelezen?

• Waar zijn de veiligheidsnormen die bepalen wat de maximale hoeveelheid is van een bepaalde stof die bij een baby ingespoten kan worden zonder risico?

• Waarom zijn de volledige, nationale ziekte-, en sterftecijfers vóór en na de start van het RVP in 1957 niet transparant?

• Waarom weten veel ouders meer over het (h)erkennen van bijwerkingen dan de meeste politici, medici en journalisten?

• Waarom geen voorlichting over onze rechten, over voortschrijdende wetenschappelijke inzichten, over de kosten van het Rijksvaccinatieprogramma, over politieke achtergronden?

Denk mee, denk na