Complotdenkers?!

Complotdenkers zijn mensen die complotten onderzoeken
Complotten zijn zo oud als de weg naar Rome. Door de eeuwen heen hebben machtshebbers complotten gesmeed en ten uitvoer gebracht. Het volk werd gemanipuleerd en dom gehouden. Het doel van het complot was altijd om de macht te krijgen of te behouden. Was dat zo – of IS dat nog steeds zo?

Op deze pagina geven wij de ruimte aan een belangrijk complot waarbij de farmaceutische industrie is betrokken.

Hoe grote olie maatschappijen de wereld hebben veroverd

Korte inhoud
Deze documentaire legt uit hoe de olie-industrie de farmaceutische industrie met elkaar verweven zijn, en hoe enorm groot de invloed van de Rockefeller-familie is op de wereldbevolking.

John D. Rockefeller en nog een aantal belangrijks spelers hebben een fortuin verdiend in de olie-industrie. Dat geld hebben zij gebruikt om invloed te kopen in het onderwijs, de geneeskunde, het geldsysteem en de voedselvoorziening. Hun streven is om (steeds groter wordende ) controle uit te oefenen op alle belangrijke aspecten van het leven. Nederlands ondertiteld.

(ondertiteling kunt u rechtsonder in het scherm aanzetten)

David Icke

David Icke wordt – wereldwijd – gezien als een van meest bekendste “complotdenkers”. Hij is meerdere keren geïnterviewd op London Real, een onafhankelijke nieuwsplatform en sommige van zijn interviews hebben meer dan 10 miljoen kijkers gehaald. Volgens David Icke zijn zowel COVID-19 als 5G complotten tegen de mensheid. U kunt zijn opzienbarende interviews op de volgende link bekijken. David Icke op London Real

“We dienen labels los te laten en transparante, dus van bronnen voorziene informatie vrij te laten circuleren. Ouders dienen de mogelijkheid te hebben om te kunnen controleren wat er gezegd wordt. En de vrijheid om te mogen kiezen wie of wat zij willen geloven, en welke keuze’s zij willen maken.”
Door Frankema

Initiatiefneemster stichtingvaccinvrij.nl