Doneer

Uw gift verandert levens

Help mee alstublieft

Mensen zijn zo gewend om gratis informatie van het internet te halen, dat men vaak niet beseft dat ik (Door Frankema, initiatiefneemster van de stichting Vaccinvrij) een fulltime – onbetaalde – baan heb met het schrijven, onderzoeken, selecteren, checken van artikelen, beantwoorden van mailtjes en telefoontjes, managen van een team van geweldige mensen – die eveneens onbetaald werken – en meer.

Het opzetten van de stichting, het ontwerpen en onderhouden van de website van Vaccinvrij, het drukken en versturen van flyers, de adviezen van professionele krachten, studie,- reis,- en andere kosten die gemaakt zijn om Vaccinvrij draaiende te houden zijn tot de start van de Stichting Vaccinvrij volledig voor mijn rekening gekomen.

Draag bij in de kosten alstublieft!

Met uw steun kunnen we:

• de site onderhouden en uitbreiden
  • de PR verbeteren zodat we meer mensen bereiken
  • professionele ondersteuning aantrekken: bijvoorbeeld  voor vertaling, of juridische adviezen

Help ons zodat wij u kunnen helpen.

Ik wil mijn donatie stopzetten

U wilt uw donatie stopzetten? Dat kan via de onderstaande knop. Hartelijk dank voor de steun die u ons heeft gegeven.