Arts Carrie Madej heeft verontrustende boodschap – Wereld wordt wakker!

door | 4 sep 2020 | COVID-19, Vaccins & Ziektes

Carrie Madej is een arts uit Nieuw Zeeland, die de wereld tracht wakker te schudden met haar onderzoek over de inhoudsstoffen van het nieuwe COVID-19 vaccin. Wat zijn de agenda’s van deze ‘pandemie’? Hoe komt het dat er wereldwijd artsen, wetenschappers, en burgerjournalisten ons met onthullende feiten van de ene verontwaardigde verbazing in de andere doen vallen? De race om het vaccin lijkt niet te stoppen. Maar de hamvraag is: WAT willen de machtshebbers straks inspuiten in uw en mijn lichaam? En gaat het allemaal nog veel verder dan we zouden kunnen vermoeden?

De onderstaande informatie van Dr. Madej zou ons allemaal aan het denken moeten zetten. Met dank aan Ron Bakker voor de Nederlandse ondertiteling.

“Human 2.0”? A Wake-Up Call To The World

U kunt de ondertiteling rechtsonder in het scherm aanzetten.

De website van Vaccinvrij wordt steeds uitgebreid.
Ga regelmatig kijken!

Blog

In de reguliere voorlichting ontbreken veel specifieke bronnen en relevante informatie. Deel daarom dit blog in uw netwerk. Dit kan door op de social media iconen te klikken aan de linkerkant van deze pagina.

Volg ons op social media

Meld u aan voor de nieuwsbrief