Del Bigtree interviewt dr. Zach Bush – 1,4 miljoen keer bekeken in drie weken

door | 2 jun 2020 | COVID-19, HIGHWIRE

Misschien omdat dit interview afrekent met het verhaal dat virussen onze vijanden zijn, of misschien vanwege de heldere uitleg die de “onverklaarbare” symptomen van COVID-19 verklaart, of de respectvolle manier waarop Zach de kijker meeneemt in zijn manier van denken en kijken naar de gebeurtenissen van de afgelopen tijd. Wie zal het zeggen? Wat de reden ook is, dit interview scoort de meeste kijkers ooit van alle mensen die onderzoeksjournalist Del Bigtree heeft geïnterviewd in zijn talkshow de HIGWIRE.

Vaccinvrij heeft het volledige interview voor u ondertiteld. Wij hopen dat u er net zo door wordt geïnspireerd als wij.

Nederlandse ondertiteling: Sietske Hoogenboom

De website van Vaccinvrij wordt steeds uitgebreid.
Ga regelmatig kijken!

Blog

In de reguliere voorlichting ontbreken veel specifieke bronnen en relevante informatie. Deel daarom dit blog in uw netwerk. Dit kan door op de social media iconen te klikken aan de linkerkant van deze pagina.

Volg ons op social media

Meld u aan voor de nieuwsbrief