Het ontbrekende bewijs! – producers van de film ‘The Greater Good’ bevragen de hoogstgeplaatste vaccin-ambtenaar in USA

door | 10 mei 2018 | Vaccins, Wetenschap

In de Amerikaanse film ‘The Greater Good’, worden een aantal gezinnen gevolgd waarvan kinderen vaccinatieschade hebben. Tijdens de voorbereiding van de film vroegen de producenten van ‘The Greater Good’ aan Dr. Melinda Wharton waarom de CDC niet de studie uitvoert die een einde zou kunnen maken aan het hele debat over de veiligheid van vaccineren.

Het belangrijkste orgaan wat betreft het vaccinatiebeleid in USA is het overkoepelende CDC (Centers for Disease Control and Prevention). Dr. Melinda Wharton is de hoogstgeplaatste vaccinambtenaar. Zij is directeur van het National Center for Immunisation and Respiratory Diseases van de CDC. Het antwoord van Dr. Melinda Wharton op de vraag waarom de CDC geen CRT-studie uitvoert is niet erg overtuigend. De reden heeft te maken met… ehhhhh broccoli?!
(Nederlandse ondertiteling kunt u rechtsonder in het filmpje aanzetten)

De ontwijkende reactie van Dr. Wharton roept de vraag op of het probleem echt de moeilijkheidsgraad van het onderzoek is, of misschien iets angstaanjagender, zoals uitkomsten die wetenschappers zouden kunnen vinden…

Er bestaan steeds meer onafhankelijke wetenschappelijks studies die vaccins koppelen aan leer- en ontwikkelingsstoornissen, gedragsproblemen, hersenbeschadiging, epilepsie, allergieën, astma, darmproblemen, auto-immuunziekten, obesitas, chronische infecties, autisme en meer. De medische wetenschap heeft er tot op heden geen antwoord op. Waarom worden onze kinderen zieker in plaats van gezonder? De enige manier om te kunnen bewijzen of vaccins hier wel of niet (gedeeltelijk) voor verantwoordelijk zijn is een grootschalige, lange termijn, CRT-studie uitgevoerd op de leeftijdsgroep die het vaccin toegediend krijgt met een ongevaccineerde controlegroep van dezelfde leeftijd als placebo, voor elk (combi)vaccin! Welk land bijt de spits af?

Bekijk hieronder de volledige film ‘The Greater Good’. Aanbevolen!

(Nederlandse ondertiteling kunt u rechtsonder aanzetten)

Over de auteurs:

Door Frankema is schrijfster van het boek ‘Vaccinvrij – ouders, artsen en wetenschappers over vaccins en vaccinvrij opgroeien’, en initiatiefneemster van de Stichting Vaccinvrij

Mara Gabriëlle is moeder van twee ongevaccineerde kinderen Zij maakt deel uit van het kernteam van de Stichting Vaccinvrij, en het vertaalteam van de Stichting Vaccinvrij