Hoe Bill Gates de gezondheidszorg wereldwijd heeft gemonopoliseerd

door | 18 mei 2020 | Overig

Wie is Bill Gates? Een software-ontwikkelaar? Een zakenman? Een filantroop? Een wereldwijde gezondheidsexpert? Deze vraag is een zeer reële vraag voor degenen die zich beginnen te realiseren dat de onvoorstelbare rijkdom van Gates is gebruikt om controle te krijgen over alle vlakken op het gebied van volksgezondheid, medisch onderzoek en de ontwikkeling van vaccins. Deze aflevering van het Corbett-report van onderzoeksjournalist James Corbett is shockerend en verhelderend. (Nederlandse ondertiteling kunt u rechtsonder in het YouTube-filmpje aanzetten)

wie is James Corbett?
James Corbett begon The Corbett Report website in 2007 als een uitlaatklep voor onafhankelijke kritische analyse van politiek, maatschappij, geschiedenis en economie. Sindsdien heeft hij meer dan 1000 uur aan audio- en videomedia geschreven, opgenomen en gemonteerd voor de website, waaronder een wekelijkse podcast en verschillende reguliere online videoseries.

Hij studeerde af met een B.A. in Engels aan de Universiteit van Calgary en een M.Phil. in Anglo-Ierse Literatuur aan het Trinity College Dublin. Hij woont en werkt sinds 2004 in Japan.

Zijn werk wordt online uitgedragen door een grote verscheidenheid aan websites en zijn video’s hebben alleen al op YouTube meer dan 50.000.000 views opgeleverd.

Bron: https://www.corbettreport.com/about/

Voor meer informatie over Bill Gates ga naar de ‘pagina Bill Gates‘ op de website van de stichting Vaccinvrij.