Leef bewust Nederland presenteert ‘Door de ogen van’ – een bijzonder magazine dat u gratis kunt bestellen

door | 11 feb 2021 | COVID-19 ziekte

Steeds meer mensen worden ernstig benadeeld door de huidige maatregelen. Maar in welke mate en hoe precies?

De mensen achter gezondheidsplatform Leefbewust.nl vonden het tijd worden dat ‘het volk mag gaan spreken’. Om deze reden hebben ze een maand geleden een vraag uitgezet op hun social media kanalen. Binnen een paar uur tijd kregen ze honderden reacties binnen op de vraag: “Hoe wordt je door deze tijd geraakt?”.

Verhalen van groot en klein leed, van het missen van een festival tot de zelfmoordpoging van een geliefde. Persoonlijke verhalen die van mensen geen egoïst, aso of erger maken.

Pijnlijke verhalen die niet onder zouden moeten sneeuwen door kille cijfers, grafieken en curves.

Wanneer beleid gericht wordt op het beschermen van kwetsbaren, mag niet vergeten worden dat we allemaal kwetsbaarheden hebben. Als overheid en media blijven focussen op wat het virus aanricht en de ernstige nevenschade blijft negeren, duwt ons dat als mensen steeds verder uit elkaar.

Hier mocht dus iets ontstaan en dat is gebeurd! Allemaal heel spontaan vanuit passie, menselijkheid en verbinding voor ons mens-zijn.

Er reageerde een studente die een project rondom de maatregelen wilde opzetten. Een tekstschrijfster die de menselijkheid in de berichtgeving over deze crisis miste. En een fotografe die moeite had met de verdeeldheid en zocht naar verbinding.

Een krachtig proces, waarin we alles wat we momenteel missen in onze samenleving met het creëren van dit concept hebben teruggevonden.

Dit meer dan 60 pagina’s gedrukte magazine ‘DOOR DE OGEN VAN’ is een verzameling van echte verhalen in een tijd van crisis én transformatie.

Leefbewust gaat hem GRATIS aan u weggeven en voor elke bestelling doneren ze 1 euro aan Stichting 113 Zelfmoordpreventie. Op deze manier willen ze het effect van de crisis een stem te geven. Via deze link haalt u hem in huis: https://leefbewust.nu/doordeogenvan/

Wat maakt dit magazine zo speciaal?

‘DOOR DE OGEN VAN’ bevat echte verhalen en fotoportretten van mensen die geraakt zijn door deze tijd en hierover delen. Vanuit openheid, eerlijkheid en kwetsbaarheid. Allemaal verhalen die raken, verbinden, maar zeker ook inspireren om positief te blijven in een moeilijke tijd.

De makers zoomen met het magazine dan ook in op meer persoonlijke beleving, meer gezondheid en meer levensgeluk. Met deze uitgave willen ze de menselijkheid weer terug brengen in de samenleving. Een samenleving die steeds afstandelijker wordt.

Via deze link kunt u het magazine ‘DOOR DE OGEN VAN’ gratis bestellen. U betaalt alléén voor de verzendkosten. Dit is een Pre-Order. Op basis van de bestellingen gaat ‘Leefbewust’ drukken. De oplage zal dus beperkt zijn!

Met het magazine willen de makers ervan een houvast geven aan de mensen die het moeilijk hebben. Ze willen begrip en herkenning creëren. En laten zien dat er manieren zijn om je gezonder en gelukkiger te voelen door te lezen over de menselijke verbinding die er nog steeds is. De makers geven ook waardevolle ‘tips en tricks’ mee in deze tijd van crisis.

Klik hier om dit waardevolle magazine direct in huis te halen.