Petitie van Dr. Wodarg en Dr. Yeadon aan EMA – doe mee alstublieft!

door | 6 dec 2020 | Overig

Dr. Wolfgang Wodarg en Dr. Mike Yeadon verzoeken om onmiddellijke stopzetting van alle corona-vaccinstudies en vragen u om hun petitie aan het European Medicines Agency mede te ondertekenen. Dit kunt u doen door de onderstaande voorbeeld mail te versturen naar het EMA.

Dr Wodarg is een Duitse arts en politicus die een 2009 heeft opgeroepen tot een onderzoek naar de invloed van de farmaceutische industrie en de WHO op de wereldwijde H1N1-griep.1

Dr Yeadon heeft de wereld opgeschrikt door als voormalig vice-president van farmaceutisch bedrijf Pfizer te verklaren dat de pandemie al voorbij is en de maatregelen rampzalig en overbodig zijn.2

Stuur alstublieft de onderstaande voorbeeldmail in het Engels naar de hieronder aangegeven emailadressen, met uw eigen naam eronder als afzender.

Voorbeeldmail

to: [email protected]
copy: [email protected]

subject: co-signing the petition of Dr. med. Wolfgang Wodarg, Germany (submitted on 30-Nov-2020)

Dear Sir or Madam,

I am hereby co-signing the petition of Dr. Wodarg to support his urgent request to stay (stop) the Phase III clinical trial(s) of BNT162b (EudraCT Number 2020-002641-42) and other clinical trials.

The full text of the petition of Dr. Wodarg can be found here: https://2020news.de/wp-content/uploads/2020/12/Wodarg_Yeadon_EMA_Petition_Pfizer_Trial_FINAL_01DEC2020_EN_unsigned_with_Exhibits.pdf

I hereby respectfully request that EMA act on the petition of Dr. Wodarg immediately.

Regards,

name of supporter

Dat is alles! Onder de afbeelding volgt meer informatie over de petitie, maar die hoeft u niet op te sturen.

Petitie

We dringen erop aan, dat deze studies slechts dan worden hervat – ter bescherming van het leven en de gezondheid van de vrijwilligers – als er een opzet voor een studie beschikbaar komt, die geschikt is om de aanzienlijke veiligheidsproblemen aan te pakken, die door een toenemend aantal gerenommeerde wetenschappers tegen het vaccin en de opzet van de studie worden opgeworpen.

Als indieners van de petitie eisen wij enerzijds, dat er vanwege het bekende gebrek aan nauwkeurigheid van de PCR-test een zogenaamde Sanger sequencing wordt gebruikt voor een serieus onderzoek. Dit is de enige manier om betrouwbare uitspraken te doen over de effectiviteit van een vaccin tegen Covid-19. Op basis van de vele verschillende PCR-tests van zeer uiteenlopende kwaliteit kan noch het risico op ziekte, noch een mogelijk voordeel van vaccinatie met de nodige zekerheid worden vastgesteld. Alleen al daarom zijn dergelijke tests van vaccins op mensen op zich onethisch.

Bovendien moeten we op voorhand uitsluiten dat risico’s die al bekend zijn uit eerdere studies, en die deels voortkomen uit de aard van de coronavirussen, een gevaarlijk effect kunnen hebben. Onze bezorgdheid heeft met name betrekking op de volgende punten:

– De vorming van zogenaamde “niet-neutraliserende antilichamen” kan leiden tot een extreme immuunreactie, vooral wanneer testpersonen na vaccinatie in contact komen met het echte, “wilde” virus. Deze zogenaamde antilichaam-afhankelijke versterking (antibody-dependent amplification – ADE) is al lang bekend uit experimenten met bijvoorbeeld coronavaccins bij katten. In de loop van deze experimenten stierven alle katten die de vaccinatie aanvankelijk goed verdroegen na besmetting met echte coronavirussen. Deze overreactie wordt verder aangemoedigd door “potentiatoren” (stoffen die de gevoeligheid voor een antigeen (o.a. virus) vergroten)

– Van de vaccinaties wordt verwacht dat ze antilichamen tegen de ‘spike’ proteïnen (spike proteins) van SARS-CoV-2 produceren. Spike proteïnen bevatten echter ook syncytine-homologe proteïnen, die essentieel zijn voor de vorming van de placenta bij zoogdieren zoals de mens. Het is essentieel om uit te sluiten, dat een vaccin tegen SARS-CoV-2 een immuunrespons tegen syncytine-1 kan uitlokken, anders zou het tot onvruchtbaarheid van onbepaalde duur kunnen leiden bij gevaccineerde vrouwen.

– De mRNA-vaccins van BioNTech/Pfizer bevatten polyethyleenglycol (PEG). 70% van de mensen ontwikkelt antilichamen tegen deze stof – wat betekent dat veel mensen allergische, mogelijk fatale reacties op het vaccin kunnen ontwikkelen.

– De veel te korte duur van de studie laat geen realistische inschatting toe van de lange termijn effecten. Net als bij de narcolepsiegevallen na de vaccinatie tegen de Mexicaanse griep, zouden lange termijn effecten pas worden waargenomen als het al te laat is voor miljoenen gevaccineerde mensen, in het geval er een noodvaccinatie wordt gepland. De regeringen zijn van plan miljoenen gezonde mensen aan onaanvaardbare risico’s bloot te stellen en hen te dwingen zich te laten vaccineren door middel van discriminerende beperkingen voor niet-gevaccineerde mensen.

Ondanks al het voorgaande heeft BioNTech/Pfizer blijkbaar op 1 december 2020 een aanvraag voor noodgoedkeuring ingediend. Wetenschappelijke verantwoordelijkheid dwingt ons om deze actie te ondernemen.

Voorbeeldmail

to: [email protected]
copy: [email protected]

Dear Sir or Madam,