Professor Chris Exley over aluminium in vaccins (en in de hersenen van overleden autisten)

door | 12 apr 2018 | Inhoudsstoffen vaccins, Vaccins, Wetenschap

Professor Christopher Exley bestudeert al ruim 30 jaar de toxische invloed van aluminium op het mensenlijk lichaam (met name op de hersenen). Hij heeft een wereldwijde reputatie opgebouwd vanwege de opzienbarende resultaten van zijn onderzoeken. De onderstaande youtube is een fragment uit de film ‘Injecting Aluminium’ van de Franse filmmaker Marie-Ange Poyet. Exley wordt hierin geïnterviewd over aluminium in vaccins.

Recentelijk heeft Exley weer een onderzoek gepubliceerd waarin hij gevonden heeft dat er ‘Hoge dosissen aluminium zijn waargenomen in de hersenen van mensen die zijn gestorven waarbij eerder de diagnose autisme is gesteld. Deze ontdekking is van groot belang. Hoe komt aluminium de hersenen? Zou het iets te maken kunnen hebben met de aluminium die in vaccins zit; in goed doorbloed spierweefsel wordt gespoten en zo via de bloedbaan de hersenen bereikt? Dit interview werd uitgevoerd op 27 november 2017 als onderdeel van de conferentie ‘Aluminium in ons dagelijks leven; de staat van internationale wetenschappelijke kennis’, die georganiseerd werd door de vereniging E3M in het paleis van Luxemburg.

Meer info over professor Exley: https://www.keele.ac.uk/aluminium/groupmembers/chrisexley/

Beide youtubes zijn vertaald en ondertiteld door: Mara Gabriëlle voor Vaccinvrij