Sneltrein wordt rollercoaster? – een voorspelling van wat ons te wachten staat in 2021

door | 1 jan 2021 | COVID-19 ziekte

We hebben 2020 afgesloten en het jaar 2021 is aangebroken. Ik wens u het beste voor het nieuwe jaar. En vooral de moed en de creativiteit om te doen wat er gedaan dient te worden om een liefdevolle, eerlijke en gezonde maatschappij te creëren. Terugkijkend op 2020 voelt het alsof dit jaar in een sneltreinvaart voorbij is gegaan. En nu is de vraag wat ons te wachten staat.

De prognose van de Engelse arts Vernon Coleman komt erop neer dat we van een sneltrein in een rollercoaster terecht zullen komen. Nog sneller en nog enger zullen we in 2021 in allerlei vreemde bochten gedwongen worden totdat alles op zijn kop is komen te staan, en we niet meer onder de waarheid uit kunnen komen.

Het is geen positieve, gemakkelijke voorspelling. En de onderstaande punten zijn niet bewezen, en zelfs niet onderbouwd met bronnen. Maar ik denk dat het goed mogelijk is dat het in grote lijnen klopt. Het is kennelijk allemaal nodig om de mensheid te dwingen om oude denkbeelden los te laten en de transformatie naar een groter bewustzijn (NIET naar een nieuwe normaal) te doen plaatsvinden.

Hoe gaat 2021 eruit zien?

1. Strengere lockdowns met hogere straffen voor overtredingen. Afsluiten van steden of bepaalde gebieden.

2. Verplichting van het dragen van mondkapjes buitenshuis, met speciale mondkapjespolitie die op straat patrouilleert en boetes uitdeelt.

3. Verplichting tot het overleggen van een test-certificaat om toegang te krijgen tot een supermarkt of postkantoor. Certificaten zullen moeten worden bewaard op een speciale app op uw telefoon. Als je geen telefoon hebt met een app, dan mag je niet in de winkel.

4. Verscherping van regels voor reizigers. Naast het dragen van mondkapjes is voor luchtverkeer een certificaat nodig om aan te tonen dat u bent getest en niet geïnfecteerd. Ook voor bus-, en treinverkeer is een testcertificaat vereist.

5. Verplichting van het dragen van mondkapjes in huis als u bezoek heeft. Routinematig huis aan huis controle en controle via apps. Veel moderne tv-toestellen en andere apparatuur zijn in staat om u te filmen in uw eigen huis.

6. Bemoeilijken van demonstraties en bijeenkomsten. Boetes en arrestaties voor deelnemers en organisatoren. Opvoeren van burgerlijke onrust, zodat het leger ingezet kan worden.

7. Geen toegang tot winkels of openbare gebouwen zonder ID te checken of af te moeten geven. In een later stadium mogelijk zonder gevaccineerd te zijn.

8. Nog meer onderdrukking van controleerbare feiten die niet passen in de “verhaallijn” – m.a.w. de waarheid zoals de overheid wil dat u die ziet. De antivaxxers zijn gevaarlijk omdat ze het advies van de overheid en de WHO over vaccins ondermijnen. Vreemd, want ‘antivaxxers’ hebben geen controle over main stream media noch over de adviseurs van de overheid. Het zijn juist de regeringen die ondermijnen. Veel politici zijn blind voor de waarheid en daardoor zeer gevaarlijk.

9. Nog meer censuur op het internet. De grote spelers (facebook, google, twitter etc.) zijn al tijden bezig om waarheidsgetrouwe informatie te blokkeren of te verwijderen van het internet. Persoonlijke accounts met informatie die niet in lijn zijn met de door de overheid voorgeschreven “waarheid” zullen ook geblokkeerd of verwijderd worden.

10. De sterfte door het onthouden van medische zorg, isolatie en zelfmoorden als gevolg van de maatregelen zal blijven doorgaan.

11. Scholen zullen over langere periodes sluiten. Leerachterstand en mogelijk sociaal isolement met alle negatieve gevolgen daarvan op de ontwikkeling van kinderen en jongvolwassenen zijn het gevolg. In combinatie met scholen die toegankelijk zijn onder voorwaarde dat het kind maandelijks wordt getest, of in een later stadium, gevaccineerd is.

12. Angst aanjagen voor COVID met gemanipuleerde sterftecijfers (opgeschroeft door de onderliggende doodsoorzaken niet te mee te tellen zodra iemand positief is getest), alsmede gemanipuleerde ziektecijfers (verkregen met een onbetrouwbare PCR-test) zal voortduren.

13. Het vaccin zal eindeloos gepromoot worden – en de bijwerkingen worden ontkend of gebagatalliseerd.

14. De economische gevolgen van een disproportioneel COVID-beleid zullen toenemen en meer voelbaar worden in ons dagelijks leven.

15. De enige manier om te onderzoeken of het vaccin werkt en veilig is – niet gefinancierd en uitgevoerd door de farmaceutische industrie (met miljarden euro’s winst op het spel) – zal achterwege blijven.

Hoe kun je de veiligheid en effectiviteit van het nieuwe COVID-vaccin onderzoeken in de praktijk?

Je registreert alle gegevens van 20.000 mensen die het vaccin hebben gekregen en je maakt een lijst van alle ziekten die ze ontwikkelen. Je houdt bij hoeveel mensen er zijn overleden. En ook hoeveel er toch nog COVID ontwikkelen (positieve test, met of zonder symptomen).

Tegelijkertijd registreer je alle gegevens van 20.000 mensen, in dezelfde leeftijdsgroepen, die het vaccin niet hebben gekregen. En je maakt een lijst van de ziekten die ze ontwikkeld hebben. Je maakt ook een lijst van degenen die zijn gestorven.

En dan vergelijk je na drie, zes, negen en twaalf maanden de twee lijsten.

Dan weet je precies hoe gevaarlijk het vaccin is.

Het is een eenvoudig onderzoek en het zou niet veel kosten.

Maar ze gaan het niet doen. Het is niet in het belang van de burger, noch van onze gezondheid.

Bron: dit artikel is geïnspireerd op Here’s What Will Happen Next… Dr. Vernon Coleman (klik op Health)

Over de auteur: Door Frankema is moeder van twee ongevaccineerde, inmiddels volwassen kinderen, schrijfster van het boek: ‘Vaccinvrij – ouders, artsen en wetenschappers over vaccins en vaccinvrij opgroeien’ en initiatiefneemster van de stichting Vaccinvrij.