Stichting Rechtoprecht spant zaak aan waarbij 16 prominente Nederlanders worden gedagvaard

door | 18 jul 2023 | COVID-19 ziekte, Rechten, WHO

De stichting RechtOprecht heeft namens zeven personen een zaak aangespannen bij de rechtbank in Leeuwarden. Deze eisers beweren nadelige gevolgen te hebben ondervonden van Covid-19 vaccinaties en eisen nu schadevergoeding van gedaagden. 16 prominente Nederlandsers zijn gedagvaard. Hieronder bevinden zich Jaap van Dissel, Mark Rutte, Sigrid Kaag, Hugo de Jonge, Ernst Kuipers, Wopke Hoekstra en Agnes Kant.

Deze historische rechtszaak is wereldwijd de eerste in zijn soort, omdat de aanklagers beweren dat Covid-19 niet slechts een ziekte is, maar onderdeel van een grotere agenda die bekend staat als de ‘Grote Reset’. De eisers stellen dat de gedaagden zowel individueel als in groepsverband opzettelijk en onrechtmatig hebben gehandeld, waardoor de eisers aanzienlijke schade hebben geleden.

Tot nu toe zijn er in geen enkel ander land dat lid is van de WHO civiele zaken aanhangig gemaakt tegen leiders van het systeem, waarin naar verluidt aanzienlijke schade is toegebracht aan de bevolking.

Advocaat Arno van Kessel behandelt de zaak.

De stichting Rechtoprecht stelt zichzelf voor:

“De stichting RechtOprecht is in het leven geroepen om mogelijk te maken, dat zaken van groot maatschappelijk belang aan de rechter kunnen worden voorgelegd.

De eerste zaak die de stichting faciliteert, is een gerechtelijke procedure voor de rechtbank te Leeuwarden, waarbij zeven (7) eisers met Covid-19 vaccinatieschade 17 gedaagden, waaronder de Staat der Nederlanden, Mark Rutte, Bill Gates en Albert Bourla, civielrechtelijk aanspreken voor hun schade.

Deze procedure is de eerste procedure ter wereld, waarbij de eisers uitgebreid en onderbouwd uiteenzetten, dat Covid-19 geen ziekte is maar onderdeel is van het project Covid-19: The Great Reset. Ieder van de gedaagden wordt door de eisers hoofdelijk en in privé aangesproken vanwege de door eisers gestelde deelname aan dit project.

Eisers stellen, dat gedaagden in persoon en als groep opzettelijk onrechtmatig hebben gehandeld, waardoor eisers aanzienlijk schade lijden.

De stichting is van mening, dat door het voeren van deze civielrechtelijke procedure een groot maatschappelijk belang wordt gediend.

Het in de publiciteit brengen van deze procedure dient ook het maatschappelijk belang. Dit is de reden waarom de stichting zich sterk maakt voor haar zogenaamde Mediadoeken-project en iedereen uitnodigt om in het maatschappelijk belang aan dit Mediadoeken-project deel te nemen.

Hierbij een oproep aan een ieder in Nederland, die een privéterrein op een zichtlocatie heeft en daarop een mediadoek wil plaatsen, om direct contact op te nemen met de stichting via e-mailadres: [email protected]

Daarnaast zijn donaties en vrijwilligers zowel welkom als noodzakelijk.

Bankrekening IBAN NL62 ABNA 0548 3386 98 t.n.v. stichting Recht Oprecht.” – Stichting Recht op recht

U kunt de dagvaarding hier lezen.

Klik hier voor meer informatie over de stichting.