Vaccinvrij staat op beurs ‘Internationaal Therapeut’ op 16 en 17 November in Houten – komt u langs?

door | 31 okt 2019 | Overig

Vaccinvrij heeft binnenkort een stand op ‘Internationaal Therapeut’ – de beurs voor totale gezondheid. Deze beurs vindt plaats op zaterdag 16 en zondag 17 november 2019 in Expo Houten, beide dagen van 10.00 tot 17.00 uur. Iedereen met affiniteit voor natuurlijke gezondheid kan op deze dagen zijn hart ophalen, kennismaken met geneeswijzen, opleidingen, producten en interessante lezingen bijwonen.

Voor meer informatie klik hier

Wat kunt u verwachten?

Deze beurs is de grootste beurs op het gebied van natuurlijke gezondheid en lifestyle. Gemiddeld presenteren zich ieder jaar zo’n 230 bedrijven en organisaties op “De Beurs voor de Totale Gezondheid”. De onderstaande lijst is niet compleet, maar u krijgt het idee.

Vaccinvrij kunt u vinden op stand 102. We verkopen gesigneerde boeken: ‘Vaccinvrij – ouders, artsen en wetenschappers over vaccins en vaccinvrij opgroeien’, en u kunt flyers meenemen en ons even persoonlijk spreken.

In het beursblad – te vinden op de site van internationaal therapeut – staat een overzicht van de lezingen en allerlei producten die u met flinke korting op die dag kunt kopen.