Wie komt er ons team versterken?

door | 29 aug 2019 | Overig

Wij gaan Facebook verlaten en zoeken een moderator voor een nieuw op te zetten community. Iemand die flexibel en stressbestendig is, goed geïnformeerd over het onderwerp en een groot hart heeft voor onze zaak. Wij vragen van deze persoon om een paar uur per dag beschikbaar te zijn, gedurende langere tijd. Er staat geen betaling tegenover – ook wijzelf werken volledig onbetaald – maar wel veel voldoening en persoonlijke groei. Lijkt het u wat om onderdeel te zijn van het team van Vaccinvrij? Neem alstublieft per mail contact op met de Stichting Vaccinvrij, of stuur een PB-tje op onze facebookpagina naar Ellen Vader of Door Frankema. Wij stellen het op prijs als u uw motivatie kort toelicht.

Team Vaccinvrij

Stichting Vaccinvrij

En mocht Facebook ons eerder kwijt willen dan de tijd die wij nog nodig hebben om haar vaarwel te zeggen, u kunt zich aanmelden voor de nieuwsbrief op het formulier dat u kunt vinden onderaan de homepagina van stichtingvaccinvrij.nl U wordt dan van al onze nieuwe activiteiten op de hoogte gehouden!