Barsten in het bouwwerk? Apenpokken geen noodsituatie van belang

door | 29 jun 2022 | COVID-19 vaccin

Op 26-6-22 bericht de NOS het volgende:

WHO: apenpokken nu geen noodsituatie van internationaal belang

De verspreiding van het apenpokkenvirus is op dit moment geen “noodsituatie van internationaal belang”, zegt de Wereldgezondheidsorganisatie (WHO). Die status is het hoogste alarmniveau dat de WHO kan instellen en geldt nu voor de coronapandemie.

In een verklaring laat directeur-generaal Tedros Adhanom Ghebreyesus weten dat de WHO zich baseert op een advies van een deelcommissie die donderdag bijeenkwam. “De experts hebben geadviseerd dat er momenteel geen noodsituatie is op het gebied van de volksgezondheid dat van internationaal belang is”, aldus Tedros.

Stabiel

Volgens de WHO lijkt het aantal besmettingen met het apenpokkenvirus stabiel te zijn en daalt het cijfer in sommige delen van de wereld. De gezondheidsorganisatie ziet voorlopig daarom geen reden om het alarmniveau te verhogen.

Sinds mei zijn er ruim 3000 gevallen uit ruim 50 landen gemeld bij de WHO. De commissie schrijft dat de meeste besmettingen op dit moment plaatsvinden in Europa. Het gaat dan vooral om mannen die seks hebben met mannen in stedelijke gebieden en niet gevaccineerd zijn tegen pokken.

De situatie wordt volgens de WHO nauwlettend gemonitord. “Er is dringend actie nodig om verdere verspreiding tegen te houden”, zegt WHO-baas Tedros.
– NOS1

Dit is een tweede serieuze tik op de vingers voor de WHO. De eerste werd uitgedeeld door de 47 Afrikaanse en 7 BRICS landen (Brazilië, Rusland, India, China, Zuid-Afrika, Iran en Maleisië). Zij staken er een stokje voor dat de voorstellen van Joe Bidon voor het aanpassen van de International Health Regulations – waar alle 194 lidstaten van de WHO zich achter zouden moeten scharen – voorlopig niet zijn aangenomen.

Deze voorstellen hielden in dat de WHO het wereldwijde pandemie beleid zou gaan bepalen, inclusief het definiëren van wat een pandemie is, en welke maatregelen (alle?) landen daarvoor in zouden moeten zetten, zelfs al zou dat tegen hun eigen wil ingaan.

Meer info:

Biden geeft Amerikaanse soevereiniteit over aan WHO en Kuipers die van Nederland?
We hebben een jaar respijt – Afrikaanse en BRICS-landen stemmen tegen controversiële machtsovername

En nu komen de Apenpokken niet goed van de grond. Een ezel stoot zich in het algemeen niet twee keer aan dezelfde steen. Er is al heel veel bereikt. Met Covid hadden we 1,5 jaar nodig om alle leugens uit de media en de monden van onze politici te debunken met (wetenschappelijke) feiten en onze ervaringen die het tegendeel bewezen. Toen de apenpokken “uitbraken” en het omgeven werd met hetzelfde mysterieuze “de ziekte gedraagt zich ongebruikelijk en we weten nog niet hoe dit komt” sprongen de alternatieve media er gelijk bovenop.

Wij weten namelijk wél hoe het komt dat die ziekte “uitbreekt”. Het gebruik van een onbetrouwbare PCR-test bijvoorbeeld die blaasjesziektes zoals gordelroos, syfillis, en herpes gemakkelijk kan mis-diagnosticeren als ‘apenpokken’ speelt een grote rol. In landen waar er flink is gevaccineerd zien we dat aandoeningen zoals gordelroos, en herpes die vaak de kop op steken bij verminderde weerstand, opeens evenredig stijgen met het aantal toegediende boosterprikken. Niet de ziekte Covid, maar de maatregelen en de vaccins ertegen zijn een regelrechte ramp gebleken.

WHO in het nauw?

Het lijkt erop dat de WHO in de problemen begint te komen. De apenpokken leken ontworpen te zijn om bijwerkingen te herdefiniëren als een nieuwe epidemie. Een truc die we ook al eerder hebben gezien bij het herdefiniëren van de gewone jaarlijkse griep als Covid om het aantal besmettingen op te pompen. Dit gaat kennelijk niet zo gemakkelijk als ze hadden gedacht.

En wie had ooit kunnen denken dat het ‘rijke’ Westen gered zou worden door de Afrikaanse- en BRICS-landen? Waarschijnlijk beseffen maar weinig mensen hoezeer we door het oog van de naald zijn gekropen en hoe dankbaar we de Afrikaanse, Chinese en Russische leiders moeten zijn dat ze een spaak in de wielen van de plannen van Joe Biden – en natuurlijk Bill Gates, Tedros Gebreyesus, Tony Fauci en Klaus Schwab – hebben gestoken.

Het volgende gevecht dient zich aan

We zijn er nog niet, nog lang niet. Maar het leger van wappies is uitgebreid met een leger van boeren. Uiteindelijk zullen we allemaal op dienen te staan. Want de plannen van de globalisten zullen zich niet beperken tot het beschermen van onze keuzevrijheden om wel of niet een experimentele prik te gaan halen. AL ONZE KEUZES staan op het spel. Hoe we wonen, wat we eten, welke informatie we tot ons mogen nemen. Alles.

De strategie van: (gecreëerd) Probleem – (gemanpuleerde) Reactie – (gewenste) Oplossing wordt zichtbaar. Gideon van Meijeren legt het uit in de Slaapkamer.

De aap komt steeds meer uit de mouw. En we zien telkens weer dat de politici het langs zich heen laten glijden. Maar ook dat de bevolking haar steun terugtrekt. Bij elke nieuwe (gemanifactureerde) “crisis” – de stikstofcrisis, de voedselcrisis, de financiële crisis etc. – zullen meer mensen wakker worden. En de groep die nodig is om het tij te keren zal binnen afzienbare tijd groot genoeg zijn om eindelijk met een steeds groter wordend collectief NEE deze waanzin te stoppen?

Over de auteur:Door Frankema is moeder van twee ongevaccineerde, inmiddels volwassen dochters, schrijfster vanhet boek ‘Vaccinvrij – ouders, artsen en wetenschappers over vaccins en vaccinvrij opgroeien’, en initiatiefneemster van de stichting Vaccinvrij.