WHO, EU, EMA – wat hebben ze gemeen? Banden met farma!

door | 14 feb 2019 | Politiek

Is de top van het vaccinatiebeleid onafhankelijk? Op de nieuwe pagina ‘Internationale politiek‘ op de website van de Stichting Vaccinvrij staat informatie waarover de media ons niet berichten. De politieke maatregelen die genomen worden om de dalende vaccinatiegraad tegen te gaan worden hier bekeken in het licht van de finaciële belangenverstrengelingen die op hoog niveau gaande zijn!

Ga naar: ‘Internationale politiek

Screenshot Pagina Internationale Politiek

Het bedrijfsleven betaalt het grootste deel van de onkosten van de WHO, EU en de EMA. Zij krijgen in ruil daarvoor zeggenschap wat betreft de voorlichting over vaccineren en voorgestelde maatregelen om de vaccinatiegraad te verhogen. Het gevolg van de invloed van multinationals is dat regelgevende en controlerende instanties maatregelen aannemen die de belangen van het bedrijfsleven voor laten gaan op de belangen van het volk.

De razendsnelle ontwikkelingen op wereldniveau (WHO) en Europees niveau (EU) worden niet opgepikt door de nationale pers, dus de ‘machtsovername’ van het bedrijfsleven-achter-de-schermen vindt buiten het zicht van de burger plaats.

En dat je met geld kennelijk alles en iedereen kan bereiken zien we op dit moment voor onze neuzen gebeuren in de Tweede kamer en de media.

Informeer uzelf – het is cruciaal dat we gaan zien hoe het spel gespeeld wordt.

Aanvullende artikelen

Bill Gates en Margareth Chan

Bill Gates Foundation is na de Amerikaanse regering de grootste donateur van WHO

De onafhankelijkheid van de Wereldgezondheidsorganisatie (WHO) is ernstig aangetast. Dit bewijst een document uit 2018 dat informatie onthult over wie de WHO financiert. [..] Lees meer