Gedeeld op het Ouderplatform van Vaccinvrij

door | 22 feb 2018 | Overig

Ouderplatform“18 jaar geleden, zwanger van mijn dochter en net de deur geopend van een praktijk voor klassieke homeopathie, wist ik 1 ding zeker; vaccinaties zijn ZEKER niet onschadelijk en dus wist ik zeker dat ik mijn dochter (nog) niet zou laten inenten. Ik was al zo veel te weten gekomen over wat er algemeen verzwegen werd, dat ik eerder vreesde voor de gevaren van wel vaccineren als niet. Echter ik voelde ook heel erg de verantwoordelijkheid die op mijn schouders rustte, als aanstaande moeder en toen nog behorende tot de 2-3% van niet-gevaccineerden. Dus ik besloot op het consultatiebureau te melden dat ik het in ieder geval zou uitstellen, de vaccinaties en dat ik hen op de hoogte zou brengen als en wanneer ik over zou gaan tot vaccineren. Zodoende nam ik geheel en al verantwoording voor de keuze die ik op dat moment kon maken en kreeg ik rustig de kans dat kleine mensje in wording te leren kennen en ontdekken.

En gaandeweg groeide mijn vertrouwen en was het dit kleine mensje wat mij aldoor duidelijk maakte hoe juist mijn keuze was. Opgroeiend en gevoed met borstvoeding meer als 1 jaar lang, gedijde zij gestaag als een heerlijk gezond, vrolijk, frank en vrij mensje. De buro-arts vroeg mij zelfs op een gegeven moment hoe ik mijn dochtertje zo gezond hield. Het was een baby’tje met een lichte huid en roodachtig in het haar en haar ervaring met deze kinderen, waaronder ook haar eigen, was dat ze behoorlijk veel en vaak ziek waren. Ik kon wel juichen dat ze mij die vraag stelde en het antwoord was; op de eerste plaats niet vaccineren en verder o.a. gezonde, zoveel mogelijk biologische voeding, zonder e-nummers, geen suiker-houdende dranken en geen melk behalve die van moeders. Deze arts gaf mij als mens bevestiging in mijn juiste keuze, maar vanuit haar beroep mocht ze dit absoluut niet laten merken. Zo is onze dochter opgegroeid tot een prachtige, zeer zelfstandige puber van 17 nu. Wat mij betreft een super-voorbeeld van hoe gezond leven is zonder vaccinaties en ik ben dan ook vurig voor het doen van onderzoek naar ongevaccineerde kinderen. Wat zij allemaal NIET hebben of krijgen aan ziektes. En echt niet omdat er zoveel kinderen wel gevaccineerd zijn maar puur en gewoon omdat hun immuunsysteem optimaal werkt. Natuurlijk ben ik enorm blij met mijn kennis van klassieke homeopathie, waar ik die in kon zetten als er eens een keer iets was van koorts of ziekte, waardoor ik ook nog eens dat wonder der natuur; het zelfgenezend vermogen een handje kon helpen en onze dochter zo goed als nooit een dokter heeft gezien.

Vesuvian manIk kan dan ook met volle overtuiging zeggen dat zowel het niet vaccineren als het homeopathisch behandelen van onze kindertjes zowel voor de toekomst van onze kinderen als voor onze portemonnee veel gezonder is. Maar natuurlijk niet voor de farmaceutische industrie, nee, want aan gezondheid valt nu eenmaal niets te verdienen en daar draait het in die industrie geheel en al om, want waarom moet je anders zoveel ziekmakende stoffen inspuiten en slikken voor iets wat op natuurlijke wijze veel beter te genezen valt? Echt, lieve mensen, denk niet dat de farmaceutische industrie zich ook maar een enkele seconde bezig houdt met het gezond houden van uw kind. Dat is het enige antwoord wat ik heb op de vraag waarom zowel artsen als deze industrie niet geïnteresseerd is in de werking van ons zelfgenezend vermogen en klassieke homeopathie; Als dat wel zo was, dan hielden ze zich daar vooral mee bezig in plaats van weer een nieuw vaccin op de markt te willen brengen en uw baby inmiddels met zulke grote cocktails aan ziektes in te spuiten dat het bijna onmogelijk is dat ie nog gezond blijft. En ja, dat is dan ook de grote vraag voor de toekomst als de macht in handen blijft van de grote chemische industrie die alles wat gezond is wil uitroeien en vooral gemanipuleerde voeding en chemische, niet natuurlijke medicijnen de wereld in wil brengen; is een goede gezondheid nog wel mogelijk dan, voor ons, de toekomst van onze kinderen en alle leven op onze planeet?

Vertrouw op uw gezond verstand en intuïtie. Hoeveel moeders juichen er als ze hun kind naar het buro brengen voor het eerste spuitje, laat staan voor het volgende na de rampzalige gevolgen soms van dat eerste. Vanuit ervaring in mijn praktijk kan ik spreken dat dit realiteit is en dat ouders die dit meemaken inderdaad vanuit reguliere kant geen klankbord vinden, laat staan erkenning van de gevolgen en dus behandeling van soms zeer ernstige gevolgen. Ik kan daar heel erg om huilen, als ik er aan denk hoeveel levens er nog elke dag daardoor moedwillig in gevaar gebracht worden, hoeveel ieniemienie mensjes daardoor wellicht nooit gezond meer kunnen worden, terwijl ze het wel waren in den beginne, hoeveel onwetende ouders hun baby’tjes in blind vertrouwen naar die dokter in die witte jas brengen, erop vertrouwend dat die het beste met de gezondheid van hun kroost voor heeft.” ~ Monique Hendrikx