Keuzevrij bij mij heeft nieuwe website: gasten, klanten, ondernemers en vrijwilligers – iedereen welkom!

door | 4 nov 2021 | COVID-19 ziekte

De nieuwe website van ‘Keuzevrij bij Mij’ is gelanceerd! En het moment kan niet beter gekozen zijn. Op dit moment raken grote groepen uitgesloten van evenementen, horeca, publieke gebouwen en andere diensten. ‘Keuze Vrij Bij Mij’ is ontstaan uit het hartsverlangen van Olaf Weller om een plek te bieden waar iederéén altijd welkom is, ongeacht hun medische keuzes. Dit platform wordt gerund door een toegewijd team van vrijwilligers die zich samen inzetten voor keuzevrijheid en een nieuwe manier van samenleven willen creëren. In plaats van aan te tonen wat er mis is, richten wij al onze aandacht op wat we wél willen; een samenleving gebaseerd op vertrouwen, verbinding en creativiteit met vrije keuze over lichaam en gezondheid.

Wist u dat ‘Keuze Vrij Bij Mij’ gemiddeld 50 actieve ambassadeurs per regio heeft? Zij gaan regelmatig in teams of individueel op pad om het gesprek aan te gaan met lokale ondernemers. Het doel is om ‘Keuze Vrij Bij Mij’ te introduceren bij de ondernemers en ze aan te moedigen om zich ook uit te spreken voor keuzevrijheid in hun zaak.

Laten we niet vergeten dat de dystopische samenleving die nu wordt gecreëerd alleen kan bestaan als we eraan meedoen. Als we allemaal nee zeggen; niet mee doen aan de discriminatie, niet meedoen aan de QR code die geen enkel verschil maakt voor onze gezondheid, niet de eerste, tweede, derde en strakjes de vierde prik gaan halen – dan gaat het hele feest niet door. Er staat zoveel op het spel! Ga alstublieft meteen kijken op deze site en steun de moedige en integere ondernemers door bij hen te gaan eten of iets te kopen.