The Truth about Vaccines op herhaling! – 13-23 oktober gratis te bekijken

door | 12 okt 2020 | Vaccins, Ziektes

‘The Truth about Vaccines’ is een voorheen 7-delige documentaire, die is uitgebreid met 3 extra documentaires over COVID-19. Grijp uw kans en registreer uzelf om deze fantastische serie gedurende 10 opeenvolgende dagen in uw mailbox te ontvangen en gratis te kunnen bekijken. In het onderstaande filmpje legt Ty Bolliger – gastheer en interviewer van de tientallen experts op het gebied van vaccins – u uit waar het allemaal om draait.

Registreer uzelf hier.

Deel deze link met uw vrienden en registreer uzelf hier.

De onderstaande mail is verstuurd naar alle Tweede Kamerleden en mijn huisarts.

Geachte heer, mevrouw,

Graag wijs ik u op de docuserie: ‘The Truth about vaccines’. De afgelopen jaren is Nederland erg gepolariseerd geraakt. Alleen de mensen die zelf bereid zijn om onderzoek te doen naar vaccins – buiten de media, de vaccinlobby, het universitair medisch onderwijs en de nascholingsdagen voor artsen om – krijgen de informatie die hen in staat stelt om door de zorgvuldig opgestelde rookgordijnen heen te kijken.

Wij verzoeken u dringend om deze docuserie te bekijken – hij is niet alleen gemaakt voor ouders, maar ook voor artsen en iedereen die belangrijke beslissingen moet nemen omtrent vaccineren. In de onderstaande link geeft de host: Ty Bollinger, meer informatie.

Hoogachtend,

Stichting Vaccinvrij