Waarschuwing tegen de WHO – wat iedereen zou moeten weten

door | 27 okt 2023 | WHO

Enige tijd geleden zijn we begonnen met het schrijven van de website www.stopWHO.nl . Inmiddels zijn we een stuk verder en we willen u uitnodigen om af en toe een kijkje te nemen. Binnen afzienbare tijd hopen we concrete acties aan te kondigen die u kunt nemen om uzelf en anderen te beschermen tegen de WHO.

De onderstaande tekst en de video geven in het kort de plannen van de WHO weer. Wat kunnen we doen? Bewustwording is het allerbelangrijkste. Een onwetende bevolking is veel gemakkelijker te manipuleren dan mensen die het smerige plan doorzien. We hebben tot 24 mei om wegen te vinden om het Pandemie-verdrag tegen te houden – waarover we u spoedig meer informatie hopen te geven – lukt dat niet dan komen we terecht in een medische dictatuur.

24 mei 2024: “Dag des Oordeels” van het WHO Pandemieverdrag.

De onderstaande video van Joseph Campbell is niet ondertiteld, maar er is een uitgebreidere uitleg van 9 minuten die de moeite alleszins waard is.

Voor mensen die de Engelse taal niet machtig zijn klik hier voor een ondertiteling van de toespraak van Philipp Kruse die we onlangs al geplaatst hebben. Klik hier: Toespraak advocaat Philipp Kruse in Europese Parlement over de machtsgreep van de WHO gaat viraal

Waarschuwing tegen de WHO – wat iedereen zou moeten weten

De grootste, meest omvattende wereldwijde communistische machtsgreep ooit vindt op dit moment plaats en de meeste mensen hebben er geen idee van dat het zelfs maar gebeurt.

Dit is geen traditionele communistische revolutie zoals we allemaal goed getraind zijn om te zien, maar eerder een geraffineerd wereldwijd, bindend, medisch “verdrag” georkestreerd door de W.H.O. dat alle deelnemende lidstaten in wezen totaal machteloos zal maken in het geval van een uitgeroepen “pandemie”.

Dit is geen overdrijving. En het leven van elke man, vrouw en kind op deze planeet zal onherroepelijk zeer sterk verslechteren op 24 mei 2024 als het niet gestopt wordt. We zullen van een toch al wankelende democratie onherroepelijk in een medische dictatuur terecht komen.

De W.H.O. is een mislukte en negatief in opspraak gekomen organisatie op vele niveaus, met als meest opvallende hun schandelijke falen om de wereld vroegtijdig te waarschuwen voor de #COVID19 pandemie toen deze nog onder controle gehouden had kunnen worden. Velen geven de schuld aan belangenconflicten van de WHO met China en belangrijke individuele donateurs zoals de Bill en Melinda Gates stichting, GAVI en anderen. Het resultaat was een onvergeeflijke gebrek aan gezond verstand en onwetenschappelijke acties die miljoenen mensen het leven heeft gekost.

Ondanks deze erbarmelijke staat van dienst eist de W.H.O. dat hun macht wordt uitgebreid, alsof het vergroten van de macht van een falende organisatie deze wel effectief zou maken. Enkele van de belangrijkste voorstellen zijn:

1. Het vermogen van de W.H.O. om totale controle te krijgen over elke uitbraak van de volksgezondheid die volgens hen van mondiaal belang is. Dit is niet beperkt tot besmettelijke ziekten, maar elk concept dat van invloed kan zijn op de gezondheid op wereldschaal (denk aan klimaatverandering, vuurwapengeweld, landbouwpraktijken, etc.);

2. De W.H.O. wordt de enige besluitvormende, extra-nationale instantie die beslist over “goedgekeurde” behandelingen voor dergelijke crises in de volksgezondheid;

3. De W.H.O. wordt uitgeroepen tot de enige scheidsrechter die beslist welke landen verplicht zullen worden tot “gezondheidsmaatregelen” en welke dat zijn. De WHO zal bepalen welke middelen zoals voorraden medicijnen en vaccins, persoonlijke beschermingsmiddelen, extra financiering, zullen worden verdeeld met het uitdrukkelijke doel om “rechtvaardigheid” te bereiken (volgens de definitie van “rechtvaardigheid” die de W.H.O. op dat moment hanteert);

Dit is slechts een deel van dictatoriale verandering die op dit moment worden doorgedrukt.

Internationale politici slaapwandelen in deze verdragen in de overtuiging dat ze vergelijkbaar zijn met eerdere aan gezondheid gerelateerde verdragen uit het verleden, waarin de W.H.O. een beperkte, niet-bindende bevoegdheid kreeg om aanbevelingen te doen, etc. – maar zich niet bemoeide met het vermogen van een soevereine natie om crises in de volksgezondheid naar eigen goeddunken te beheersen. Dit is in dit geval absoluut niet waar. Deze verdragen schenden bijna alle westerse grondwetten door een buitenlandse mogendheid de mogelijkheid te geven om – voor onbepaalde tijd – de bestaande constitutionele wetten en de bescherming van de burgerrechten van deze natiestaten nietig te verklaren na de afkondiging van een crisis op het gebied van de volksgezondheid. Deze vertegenwoordigers zijn of te incompetent om dit te begrijpen of ze zijn in de ban van de WHO en steunen de machtsgreep. De burgers hebben, zoals gewoonlijk, niets te zeggen in deze discussies.

Bescherm uw toekomst op het gebied van gezondheid. Bescherm de nationale soevereiniteit van uw land. Waarom zijn we eigenlijk lid van de WHO, en zouden we die niet gewoon moeten verlaten?