Doe mee en laat Eerste Kamerleden weten – Stop de testwet!

door | 21 mei 2021 | COVID-19 ziekte

Ik ontving het volgende bericht van Mordechai Krispijn:

Beste lichtstrijders,

Op dit moment ben ik (niet geheel toevallig) drie dagen geblokt door Facebook. Het ging hier om een tekst waar absoluut niets werd gezegd dat niet door de algemene voorwaarden van Facebook kon worden afgekeurd en toch… De blokkade geldt tot zaterdag as. dus tot die tijd zal ik dit bericht via andere bronnen delen en wil ik jouw vragen om dit bericht, of een aangepaste versie daarvan, op alle social media kanalen te delen.

Dinsdag 25 mei as. is de stemming van de Eerste Kamerleden over de Tijdelijke wet testen Covid19. Veel van deze senatoren blijven altijd heel veilig buiten schot. Ze zijn nagenoeg onzichtbaar in het gehele debat maar stemmen mogelijk Nederland dinsdag as. nog verder de afgrond in.
Vandaar dat wij de website www.medischevrijheid.nl hebben opgezet.

Daar staan alle senatoren op die mogelijk nog het verschil kunnen maken. D66 en VVD komen daar dus niet op voor want die zullen nooit voor meer vrijheid stemmen. Maar de anderen misschien wel. Laten wij samen ALLES doen wat er mogelijk is om deze Eerste Kamerleden op te roepen voor medische vrijheid en tegen de medische apartheid te stemmen.

Je kan op deze site een link vinden naar een voorbeeldbrief, je kan alle e-mailadressen downloaden en je vindt er ook een groot aantal afbeeldingen welke voorzien zijn van tekst die je zo kan plaatsen op Social Media. Ga naar www.medischevrijheid.nl

Deel dit bericht met zoveel mogelijk mensen zodat het viraal kan gaan. Dank!

Mordechai

Laat uw stem horen en schrijf de Eerste Kamer! www.medischevrijheid.nl

Meer info:

Eerste Kamer luister naar het volk – Frank Ruesing en betogers in stemmige bijeenkomst

Mail aan de eerste kamer over de tijdelijke wet corona toegangsbewijzen

Vaccinatiepaspoort – onrechtmatige vrijheidsberoving en politiek geklungel

Europese plannen voor vaccinpaspoorten waren 20 maanden voor de pandemie al gestart – toeval?

Alleen gevaccineerde Israëliers krijgen groen paspoort – voor de ongevaccineerden staat toegang tot openbare gelegenheden op rood